onsdag, augusti 27

Regnet det bara öser ner..

Japp, har regnat så sjukt mycket här 2 dagar nu, va' dock ett litet uppehåll imorse då jag gick ner på skolan och igår när vi hade träning, så det va' ju skönt iaf! =) Hade två föreläsningar och mingel idag, har varit en okej dag ändå, blev lite väl med 4½h föreläsning men ja, det får man ta. Ikväll ska jag nog kolla lite på Sex and the city och käka chips =) Jag och min luftmadrass ska mysa helt enkelt ;) ska nog ta och kolla upp snabbaste vägen till Knalleland också, kanske ska dit en sväng fredag, lördag eller söndag.. det är helt beroende på vädret. =P Imorgon väntar iaf ett studiebesök på Stadsbiblioteket. Och här kommer en härlig bild från bensträckaren på sista föreläsningen! ;)
Ciao!

3 kommentarer:

  1. Hejsan hej vännen!!!!
    ser att det går fin fint därnere, va roligt att det flyter på. Hoppas vi ses snart fast du bor i världens ände=)Hörde du att kesella har somnat in i lördags var det kört .Hoppas vi hörs gumman och var rädd om dig
    Malin

    SvaraRadera
  2. Malin: Näe, det hade jag inte hört, tråkigt! Är bara att hälsa på om du skulle ha vägarna förbi världens ände någon gång ;)

    SvaraRadera
  3. De ser ju inte allt för torra ut, dina to be bibliotekarie-kamrater!

    ;-)

    Nu ska jag beställa tågbiljetter.

    SvaraRadera