onsdag, augusti 20

4 dagar..

Jo, nu är det bara fyra dagar kvar tills jag åker. Börja bli lite små nervöst.. men kommer nog bli riktigt kul!=) Var och shoppade lite möbler på IKEA igår.. fixar med det sista nu då.. ska klippa mig på fredag också =) härligt! Börjar bli så långhårig nu.. =/ Var på stan med Björnson idag.. riktigt trevligt, länge sedan jag träffade honom.. Ska ha filmkväll här på fredag också va det tänkt.. men verkar som att det bara blir jag och Johanna, men blir bra det också =) Kommer sakna Sundsvall, Matfors och alla kompisarna här.. Familjen och Johan också.. Får fixa sig =) efter 8 september är alla som vill välkommen och hälsa på =) hör av er innan bara^^ nu ska jag kolla klart på Sex and the city och sedan blir det sängen =)
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar