måndag, augusti 25

Första dagen avklarad..

Har nyss kommit hem från träningen, gick faktiskt bra och lärde känna tjejerna ganska bra redan idag, är lite värre med namnen men ja, det ordnar sig med tiden ;) Har träning imorgon igen, hoppas jag kan komma i tid då vi har fika med våra faddrar på skolan kl 16:00.. Löser sig nog. Hittade till och med en Sundsvallsbo i laget ;) Va lite skoj faktiskt!

Var inte ensam norrlänning på skolan heller, en tjej från Pite' och en från Lule' ha ja i klassen, riktigt trevliga tjejer. Haft en massa roliga lekar idag och så, Benrangel är en lek som jag ska ta med hem iaf ;)

Och lägenheten då, den är tom och ekar.. =P Men kan nog sova på min luftmadrass 6-7 nätter till eller vad det blir.. =P Nu ska jag käka lite godis och spela lite spel eller kika lite mer på datorn.. =)

Ciao så länge!

2 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha...jag förstod väl att du skulle hitta kompisar direkt!

    En sån pärla som du!

    Kram på dig!

    SvaraRadera