torsdag, juni 27

It's alive!!

Det var inte igår jag skrev direkt.. Har inte haft ork el vilja... Men, men..
Var och tränade med Kajsa häromdagen och hon klagade på att jag bloggar så dåligt(läs. inte alls) och tyckte att nu när hon hade fotat lite så kunde jag väl blogga lite! Och "okej då" tänkte jag då. Jag ger mig själv en utmaning.. Från och med lördag den 29e Juni fram till lördag den 13e Juli ska jag inte äta godis, glass, chips, kakor, dricka, paj etc..
Plus att jag ska blogga minst varje kväll om hur det går iaf...
Blir någon före och efter bild den 13e tror jag.. Får se om de kan bli någon skillnad på 2veckor :) har två tillfällen som är undantag och det är en fika med Lina den 29e och sedan en fika med min kära farmor någon dag.

Annars då..? Allt går upp och ned, jag sover som en kratta.. 6h sömn på en natt totalt så är jag överlycklig! *trött-tjej* kan ev bli så att jag kommer med lite nyheter v.30.. Men det återstår att se.. Kan kanske bli bra! Träningen går okej.. Blivit lite väl lite träning i alla dess former men ska väl gå till sig det med..
Annars rullar väl det mesta på rätt bra.. Jobb idag 08:00-23:00.. Jobb 07-12 imorgon på LillaVM i Matfors... Sedan bär det av mot Gävle och Månkarbo för grillning och dans. På lördag är det dags för fotbollsmatch i Gävle och på söndag väntar jobb 08:00-23:00. Semester v.29.. Awesome! Ska bli skönt!
XOXO darlings! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar