tisdag, februari 7

7/2-12

Sitter just nu och väntar på att få redovisa ett skolarbete.. Men jag ska prata sist så ja, det är ett bra tag kvar tills det är min tur. Redovisningen sker genom ett program som heter Adobe Connect.. rätt bra påfund! Etnicitet is the topic.. rätt svårt att få grepp om det känner jag, men nu vidare till något annat!

Dagens frukost bestod av kvarg m hallon, 2 finn crisps med mosad avokado och en kopp te. Väntar på att den här redovisningen ska ta slut så jag får går och hämta Valencia som är hos farmor innan jag slänger ihop lite lunch.. börjar bli hungrig igen..

Sedan är det någon som har grävt av en kabel här där jag bor så internet är väck.. Bara att tacka för att man har en iphone och kan få internet genom den just nu. Så tror dagen kommer att ägnas åt lite plock här hemma, plugg och kolla på lite serier som jag har kvar att kika på.. Blir antingen The Big bang Theory, Sons of Anarchy eller Vi fem.

Ha de vackert så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar