torsdag, januari 8

Veckans ggr 3

Har hållit på och flyttat och varit sjuk.. också ha ja inte haft någon större lust att skriva faktiskt.. =/ Men men.. ska lägga ut lite bilder på lägenheten när jag fått till allt så ni får se =) Men det här får ni nöja er med så länge, kommer en till veckans på Söndag =)

VECKANS FILM 1:
Riktigt bra film som jag kan se om och om igen, lite trist att det syns så väl att dinosaurierna är datagjorda, men jag gillar den ändå!
4/5

VECKANS FILM 2:
En helt okej film att se, trodde den skulle vara bättre men ja, helt klart godkänd!
3/5

VECKANS BOK:
Älskar verkligen den här boken! Är en fan av Harry Potter böckerna och filmerna, kan läsa och se dom om och om igen! Längtar tills sommarn' då den här boken blir filmatiserad! Bästa boken i serien enligt mig, fast jag gillar alla!
5/5
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar