tisdag, januari 20

Länge sedan sist.. igen =P

Så vad har hänt sedan sist då.. Jo jag har varit här hemma hos Johan ett bra tag nu.. så är därför ja inte bloggat något.. =) fast sedan är jag nog lite lat också ;P hehe.. Men annars då.. Hmm.. va' på en ja.. lagfest med Johan i lördags.. hans korpen innebandy lag skulle fira sin första seger i 3an tror jag de är.. måste tillägga att den var på WO =P men iaf.. nu har dom ju EN vinst ;)
Har börjat plugga i Härnösand nu iaf.. skönt att komma igång ändå fast det är långa resor.. =/ Men det får funka =) Är inte där så jätte mycke så det får funka =)
Annars så ha ja inte gjort så mycket sedan senast.. Har mest umgåtts med Johan och så.. va ett tag sedan sist känns det som!
Har träning ikväll och imorgon blir det Härnösand för en föreläsning och sedan ska jag åka tillbaka till Matfors igen.. Ska bli skönt ändå, plocka ihop lite och sedan kanske jag lägger in någon bild här på bloggen.. vi får se hur långt jag kommer =)
Har cup på söndag i Nordic.. men det är allt jag vet händer nu framöver.. =) Skriver väl en rad snart igen.. ska försöka bättra mig som vanligt.. kanske går lättare nu när man kommit igång ordentligt =)
/Amanda

2 kommentarer:

  1. Jag vill se bilder på tavlor! ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, det kommer det kommer! =) Måste vara hemma något först bara! =P Kom hem nu, varit borta sedan i fredags =)

    SvaraRadera