onsdag, april 10

Tiden räcker inte till..

Suck, ibland räcker inte tiden till för allt man vill göra.. Tyvärr måste jag erkänna att jag inte har prioriterat bloggen de senaste dagarna.. Men gör en liten snabbgenomgång av dagarna som gått nu iaf..

LÖRDAG: jobbade 08-23
SÖNDAG: jobbade 08-23
MÅNDAG: ett axlar/bröstpass med Tojje på gymmet, sedan pallrade jag mig ut till Matfors för att gratta min far som fyllde år på fredagen. Blev middag och fika där ute och sedan åkte jag och tränade lite fotboll, blev en riktigt bra träning. Dock drog jag på mig en liten skada i början av träningen som tyvärr har resulterat i vila både från gym och fotboll. Hoppas på att jag klarar ett gympass på fredag och fotbollsträning på måndag!
TISDAG: Jobbade 08-23
IDAG ONSDAG: Birsta med Lina en sväng, blev även en tur ut på Grafströms och köpte lite sadelvårdsgrejor.. Efter det blev det en fika med syrran innan vi styrde kosan mot Matfors igen. Middag och sadelvård stod på schemat för mig. Kan säga att jag hade det jag gjorde då sadeln har legat i sadelkammaren i ca 10år.. Allt annat än fräsch ;) men nu är den nästan i brukbart skick! Ska ge den en omgång till på söndag dock! :)
IMORGON: Lika bra att jag går igenom morgondagen lite snabbt också.. Ska nämligen jobba då igen 08-23 är det som gäller.. Får se om jag orkar med att göra en liten uppdatering när jag har kommit hem..

FREDAG & LÖRDAG: Får besök av fina vännerna Lina och Koffe, blir massa mys och trevligheter! ^^ Kan resultera i att jag INTE kommer blogga ngt.. Ev att jag bloggar på morgonen innan mina hjärtan dyker upp, ska nämligen och gymma med Tojje då, ett teknikpass i bänkpress och ett benpass.. Blir dock inga vader för min del.. Prövar resten hur det känns.. Hoppas dock benhinnan håller! :)
SÖNDAG: Fotografering med fotbollslaget 09:45-10:30.. Efter det blir det sadelvård igen och sedan får vi se vad det blir.. Prata lite med nya pållen här hemma kanske.. Vi får se :) blir ridning på em/kvällen iaf.. Och sedan ska jag umgås med fina vännen Niklas.. Awesome!
Näe, nu blir det till att kolla över matlådorna till imorgon, ner i stallet och kika lite på sadeln (se om den fortfarande ser OK ut), gå ut med V och sedan smörja in benhinnan med liniment och nanna kudden! Godnatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar