tisdag, april 2

Sjukt bra dag!

Idag började jag dagen med att prova lite sadlar på Norma hemma i Matfors tillsammans med Lina.. Tyvärr ingen som passade bra.. Åkte sedan in till stan för lite shopping och fika, otroligt mysig dag. Fick med mig lite småplock och en klocka. I like! Brukar aldrig använda klocka, men tycker det är sjukt snyggt. Så när det var 70% så slog jag till och köpte en. Och vet ni vad? Jag typ ÄLSKAR den!
Blev ett gött ryggpass på gymmet också, awesome!
Kvällen spenderade jag med att kolla på fotboll, PSG - Barca.. 2-2.. rätt nöjd med det resultatet.. Håller på PSG om någon undrar! Också drack jag te ur min otroligt fina nya tekopp!

Så mycket looove!

Strike a pose!

Älskade vännen Lina!

Min fina kopp!

Goa middagen sötpotatismos och schnitzel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar