fredag, april 5

Friiiidag el fredag..

..om du tycker det är mer korrekt. Men fredag den här veckan är min ätar-dag.. Dvs en fri dag.. Jag äter vad jag vill och hur mycket jag vill.. Heaven! <3
Men! Det betyder inte att jag sitter på rumpan hela dagen.. Nej, nej! Blev ett gött benpass på gymmet som jag avslutade med en liten powerwalk, hej brandbil!
På kvällen var det så otroligt fint väder så jag plockade med mig vovven ut på en 45min prommis efter maten..☀
Middagen bestod av kalkonfilé, vitlöksstekta champinjoner, ugnsrostad sötpotatis, vitlöksbearnaise, sallad och avokado!
På kvällen blev det två filmer, Crazy heart och Gone. Såg dom nog i fel ordning dock ;) skulle ha sett Gone först! Käkade godis, naturgodis och brago! Yummie! <3
"Crazy heart" är en av mina favorit filmer just nu, den tillsammans med "Country strong". Och favoritserierna just nu är "Nashville" och "Game of thrones". Tror jag är inne i en country-period just nu.. Blir iaf Country Music Festival nere på High Chaparall i sommar! Awesome!


JUSTE! Det är pappas dag idag!! Grattis Pappsen! Du får present på måndag när du vaknat ^^ <3 p="">
Benpass på gymmet, och "Hej brandbil" efter PW!


Gotta, mys och bra film!


Skulle kunna gifta mig med mig själv, så gott var det!


Så härlig prommis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar