onsdag, februari 4

Mitt i veckan..

Sitter här hemma hos Johan just nu och kollar på Oprah.. brukar vara bra många gånger, så det ska jag nog kolla klart på innan jag hittar på något annat =) Har inte gjort så mycket sedan senast eller jo, var hemma hos mamma och pappa och käkade middag med dom, min farbror, hans tjej och mina kusiner! =) Var riktigt trevligt då jag tyvärr inte träffar dom så ofta som jag skulle vilja..! Kommer kanske en bild eller 2 något när jag kommer hem, tror nämligen jag glömde kameran hos mamma och pappa =P
Sedan va' ja på gymmet med fotbollslaget i söndags, grymt kul! Måste pallra mig till gymmet i Matfors snart och skaffa gymkort! =)
Sedan då, hur ser min framtid ut då.. Jo, ska till Härnösand imorgon igen, blir en heldag 10-15.. känns ändå som att det är bäst att åka dit när man ändå ska vara där ett tag! =)
Sedan till helgen är det cup som gäller =) får se om man får spela, men jag ska dit och kolla vilket som hade jag tänkt =) Så på så vis är större delen av helgen uppbokad =P Hehe.. Men nu ska jag fortsätta kolla på Oprah, skriver väl efter cupen så ni får höra hur det har gått =)

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar