måndag, februari 16

Länge sedan länge sedan..

Är sjukt dålig på det här med att blogga ofta.. Kommer i perioder det här med bloggandet.. Finns inte så mycket att berätta.. eller så har jag kanske bara svårt att få ut det? Kan vara kan vara.. Hade första tentan i Härnösand i morse. gick ju inte så bra alls, blir en omtenta på den och en mycket bredare pluggning..! Men det löser sig fint =D Ska försöka börja plugga på andra tentan så fort jag har fått böckerna.. förhoppningsvis i början av nästa vecka =)
Sitter hos Johan och kollar lite på tvn nu.. spelat lite RockBand innan. gick piss men vann nån duell iaf.. ungefär 1/8 av dom vi spelade.. =P men bättre än ingen iaf ;) så jag är nöjd =D Hade match i helgen också, vann med 2-1! Nice =D match för andra halvan av laget på söndag, får hoppas på ett minst lika bra resultat då! =)
I veckan blir det några turer till Härnösand iaf, imorgon ska jag vara där mellan 10:15 och 12:00 så man är väl i stan strax efter 13 igen =) På kvällen blir det bara lugnt för min del, Johan har innebandy men tror inte jag vill/kan/får följa med =P Gillar inte riktigt innebandy så ja.. jag klagar inte på att jag inte ska dit ;)
På onsdag ska jag hem till mig igen.. har träning på kvällen så då är den kvällen räddad också ;) blir middag hos mamma och pappa också =) tackibock för det! =)
Torsdag är bli det ännu en sväng till Härnösand, dock mellan 13:15 och 15:00 =) och på kvällen blir det första träningen på västhagen =) riktigt trevligt, hoppas att det inte blir allt för kallt bara.. så jobbigt att träna då.. Men det blir kanon skulle jag tro =D
Och på fredag är det än en gång dags för Härnösand, 10:15-15:00 blir det den dagen.. =) Sedan ska jag hem till Matfors, tror jag skulle "passa" syrran då.. umgås medan mamma och pappa är borta är nog en mer korrekt beskrivning =P Blir lite tv, kanske någon film och lite godis skulle jag tro =)
Men nu ska jag nog gå och krypa ner i sängen bredvid Johan.. dags att sova strax, iaf för mig.. är ganska trött så ja.. =) Men ni får ha det så bra så ska jag försök skärpa till mig igen med bloggandet =) Lovar inget, men jag ska försöka! =)
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar