måndag, februari 23

Happ Happ..

Lite jobbigt att komma på en titel på varje blogginlägg.. svårt att hitta ett som passar bra in när man inte ska berätta något speciellt liksom.. =P Men nu är helgen på riktigt över och en ny vecka är här. Gårdagen spenderades först här hemma med lite diskning och tv-tittande. Övergick till lite jobb på kyrkan som parkeringsvakt, ursäkta alla som jag missade heja på i bilarna =P tror ni var en del ;) skickade mest iväg bilar åt det hållet dom skulle då det vara mycket bilar =P hehe.. På kvällen kom Fia hit och vi kollade lite på Gossip Girl och sedan spelade vi Harry Potter och världsmästerskapet i quidditch, roligt spel som både jag och fia gillade =) nog för att både fia och jag är ganska mycker nerd när det kommer till tv-spel och dataspel =P Men det bjuder vi på =D
Idag så får vi se vad som händer, Fia skulle hit en sväng och översätta sitt CV då hon inte har någon dator som fungerar för tillfället =P Funderar på att åka in till stan och Johan ikväll, får se om ja tar det ikväll eller om ja åker in imorgon istället.. jaa, det får tiden avgöra helt enkelt.. =)
Men nu ska jag ta och göra mig lite frukost och slå på en film tror jag, blir nog Alvin och gänget =)

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar