söndag, april 3

3/4-11

I fredags var jag på inflyttningsfest/maskerad hos Linn. Hade det riktigt trevligt och det slutade med att vi gick ut i våra outfits på krogen. Många blickar fick vi ju men jaa.. Skoj va det allt!
I lördags var jag på 5års kalas hos min kusin, gott fika och trevligt sällskap! Jobbade egentligen idag men gick hem från jobbet vid 17 då jag hade feber, ont i huvudet och var allmänt snorig.. de sistnämnda går att jobba med men med det andra så blev det allt för jobbigt att göra mitt dygn. Så har druckit mängder av vatten och legat ner bäddad i soffan sedan jag kom hem från jobbet.. Sedan är de tydligen något fel på min bil, farfar ska kolla på den imorgon.. Men ja.. Nu ska krypa ner i sängen framför en film och somna! Eller först ut med V en snabbis..


2 kommentarer:

  1. Du var snyggt utklädd Amanda, grrrr! Verkar som du är duktig på att kurera dig allfall, bra där, du blir nog med till uppsala då till helgen. eller hur?

    SvaraRadera
  2. Tack Uffe ^^ Jo, man försöker ju så gott det går =) Får hoppas man får haka på ändå =)

    SvaraRadera