måndag, mars 2

Sportlov..

I alla fall för en del av oss alla.. Jag däremot har nog inte haft så mycket skola som jag har nu i veckan.. =P men det får funka, tenta nästa vecka så.. =) Hade match igår.. gick sisådär om man ser på resultatet, men vi spelade ganska bra.. iaf i första halvlek.. dessutom va' många i laget borta också, så det var okej ändå =) Kändes ganska bra för min del också, fast idag känns det att det var första 11-manna matchen man gjorde iår, dessutom dom första 90min man gjorde.. men det gick ju det också =)

Gjorde kladdkaka igår, men nu är det ju mer än halva kvar och jag är less på den.. suck.. Så kan det gå =P Fia kom hit igår också, hon sov här då hon skulle upp tidigt idag och ta bussen till stan, så hon fick sova här =) Ikväll får vi se vad som händer, Fia och Ida kommer kanske hit, lite beroende på hur det blir med tid och grejer.. =) Om inte så ska jag käka lite paprika och plugga =)

Ska ta och roa mig lite med mitt ps2 nu.. men tänker skänka en tanke till Cissi som ligger på sjukhuset nu efter att hon bröt armbågen på våran match igår, operation väntar för henne imorgon om allt går som de ska, och det hoppas vi självklart att det gör! Håller tummarna för att det går bra tjejen! <3
Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar