fredag, december 5

Länge sedan sist..

Var länge sedan ja skrev något nu igen.. men har varit fullt upp!
Men va' på basket i tisdags, med Rebecka! =) riktigt skoj, men tyvärr förlorade Sundsvall.. =/ Har en tenta som ska va' klar på söndag som jag sitter och fixar med.. kommit en bit iaf, får se hur det går! Men det kommer nog bli bra! Ska försöka få klar den imorgon hade jag tänkt =) Fick lägenheten besiktad igår utan anmärkning! Så det är perfekt! Har packat en låda här nu.. får se när jag packar resten.. =) är ju ett tag kvar iaf! Fast inte så lång tid ändå om man tänker efter.. 16/12 flyttar jag hem! Vet inte när jag får min nya lägenhet än men ja, jag har tid! =) Finns alltid hos någon jag kan vara hos! =) Har ju hela släkten i närheten då så! =) Men nu ska jag ta och plugga vidare en stund..! =) Hör av mig något på söndag eller måndag! Ha d gött så länge!

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar