söndag, oktober 12

Helg..

Då va' den här helgen över också då.. har gått fort och det känns inte som om att jag har fått så mycket gjort men ja.. =) Klev upp vid 7 igår för hinna tvätta innan Johan, Jonny och Jonas kom förbi vid halv 20 i två.. =) Bjöd på lite morotsmuffins och kaffe då.. =) Dom hade med sig mina sittpuffar från Sundsvall och en kartong med lite grejer ja fått av Carro.. Snällt snällt! =) Dom stanna' inte så länge men ja.. dom skulle vidare till Danmark och Johan kommer hit nästa helg så det är okej ändå=) Men nu ska ja kika klart på Pretty Woman som går på 5:an =) så underbar film!

Och här kommer en bild på mina nya puffar =) ska byta ut dom svarta kuddarna mot röda så fort jag orkar köpa kuddarna jag spanat på =)

1 kommentar:

  1. Vad bra om du hittade några användbarheter! =)

    Fint blev det med puffarna också! Kanon!

    SvaraRadera