torsdag, juni 19

Fotboll..

Så vad ska man säga om gårdagens match? Ryssland lekte med oss och vi ska vara glada att det bara blev 2-0.. Nu ligger mitt hopp hos Holland som spelar en rolig fotboll..! Go Holland! =D Suck.. ja.. vad säger man..? Såg ju inte bra ut igår direkt.. Men ja.. Go Holland =D Blir nog en riktigt bra match ikväll också, Tyskland-Portugal. Har dock match ikväll så jag hoppas jag hinner hem till Johan i tid så jag inte missar allt för mycket av matchen... =) Måste vinna ikväll, iaf om vi vill ha en chans att spela A-slutspel.. =P Så håll tummarna ;)
Var hemma hos fia och kollade på matchen igår, kul att spendera lite tid med henne igen.. var länge sedan sist.. =) Och Nino lever fortfarande, han måste vara sjukt gammal nu.. Men ja, lika söt för det =)
Nino bubben =) Tänkte avsluta med en fin bild på Fia ;) Döda mig inte nu bara Fia ;)Tihi ^^

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar