söndag, januari 27

En ny start?

Funderar på att ta upp bloggandet lite igen.. Jag är verkligen en periodare när det gäller bloggande, men det får ni hålla till godo med!
Idag bestämde jag mig iaf för att ta en promenad till jobbet för första gången sedan jag började jobba där jag jobbar nu, och jag inser det att det är något jag kommer göra fler gånger, var riktigt skönt att komma igång ordentligt på morgonen :)
Jag kan erkänna att det "bet" lite i kinderna stundtals men det var ingen fara! Idag väntar jobb 09:00-15:00 och efter det så blir det ridning ca 17:45-18:45.. Och sedan är ju frågan, ska jag orka med att åka och dansa ikväll eller ska jag bara hem och plocka lite? Måste erkänna att det lutar åt det sistnämnda, men man vet ju aldrig.

Liiite sugen på att pallra mig till gymmet idag igen, hade ett riktigt härligt armpass igår med Wille.. Men tror jag väntar tills imorgon med bröst/axelpasset jag tänkt köra :)

Är det förresten någon tapper själ som är inne och kollar/läser min blogg? Något ni undrar över eller vill att jag skriver om? :) tell me, please! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar