onsdag, juli 1

Rännö..

Idag har jag legat och solat och badat på Rännösjön här hemma.. ganska skönt att ha lägenhet 1min från en sjö med strand... =) Riktigt mysigt att ligga där.. saknar utlandet en del dock.. fast skönare här då man inte bränner sig lika lätt =P Vattnet va' otroligt varmt idag faktiskt.. =) Brukar va' lite av en badkruka men ja.. idag va' det skönt =) Inte så mycket folk på Rännö idag heller.. så de va' nice =)
Igår va' dörren här nere där mannen dött igen tejpad och det satt en varningsskylt på dörren.. tydligen hade dom inte fått bort all lukt vid förra gången.. "Tillträde förbjudet ozonering pågår" är vad som står på skylten.. Mysko.. tur att man ska flytta härifrån snart.. =P Ska få en bekräftelse på min uppsägning i veckan tydligen.. eller nästa vecka.. beror nog lite på hur mycket tid det tar för dom.. dom hade dock fått den så, det är ju bra ;P
Imorgon är det dags för derby.. också kommer älsk hem.. ska bli mysigt att träffa honom igen.. va' ett tag sedan.. är upp mot en 3veckor nu.. men men.. sånt är livet =)
Inatt ska jag iväg och jobba.. typ 1h15min kvar tills jag börjar.. ska nog åka om ca 45min.. satsar på det så blir det bra.. =) Jobbar egentligen mellan 21:45 och 06:45.. men ikväll skulle jag komma in vid 22:00.. så det är skönt.. =) Hoppas på att det blir en ganska lugn natt.. hoppas på det men man vet ju aldrig.. ska bli skönt att jobba med Kim iaf.. brukar funka bra =) Kommer dock få springa på toan stup i kvarten då jag ska trycka i mig vätska hela natten då det är match imorgon ;) vill överleva hela matchen utan kramp *ler*
Näe, nu ska jag kolla klart på Bones på tv8.. =) gammalt avsnitt men ja.. jag gillar det =) Btw.. någon som läser här på min blogg som ska på GF på fredag? =) lite skoj att se vilka som läser egentligen.. tro inte ni är så många men ja.. skulle va' skoj att veta, släng in en kommentar vettja;)
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar