onsdag, juli 29

Nytt försök..

Jag ska ge bloggen ett nytt försök.. men varje gång blir det likadant.. jag säger att jag ska börja blogga mer och så går den nån dag så är det lika dött här.. :P Otroligt om någon är inne egentligen.. =P om det nu är det!? Men men.. jag kände för att göra ett inlägg nu så.. då gör jag det ^^ Tur att jag inte jobbar som bloggerska ;D då skulle jag absolut va' arbetslös :P
Idag har jag varit på trav med pappa på Dannero.. blev en 5e plats, så helt okej =) Åkte vid 9 imorse och var hemma vid 4 tiden igen =) Riktigt trevlig dag i solen, vare kanonväder här idag.. skulle kanske hellre legat på en strand och badat eller så.. :P men men.. det var en helt okej dag ändå måste jag säga =)

Morgondagen ska jag ägna åt att skjutsa syster-yster till mittnorden cup, så där va' den dagen borta =P Kvällen ska jag dock ägna åt dans, för då blir det dans på Ånäsparken till Scotts! Ska bli så otroligt roligt, längtar verkligen! Länge sedan ja va' på dans nu så.. =)

Den här kvällen ska jag ägna åt träning och packning.. =) Jag och Johan får ju nyckeln till lägenheten den här helgen :D Tyvärr så jobbar jag hela helgen.. natt dock.. =P annars skulle man nog vara större delen av tiden i lägenheten och mäta och dona =P Iof så är Johan i Stöde den här helgen.. så jaa.. gör väl inget egentligen =P Måste kolla vad som jag ska ha kvar också.. soffan och sängen ska säljas iaf.. =P sedan får vi se.. =) Hmm.. näe.. nu ska jag leta rätt på lite träningskläder och se vad man mer kan hitta på.. =) kan ju alltid sortera lite kläder.. behövs om man säger så.. =P Och just det ja.. på fredag ska jag på Bergsåker och kolla när min lilla älskling Norma ska va' med i ett premielopp :D ska bli kul att se hur hon sköter sig.. =)

/Amanda

3 kommentarer:

  1. du skulle inte vara arbetslös... utan pank :P

    SvaraRadera
  2. Och jag som trodde ni fick nyckeln. ;-)

    Lycka till i nya lyan, och vad det gäller bloggen; jösses jänta, blogga när du känner för det och låt bli däremellan.

    Svårare än så är det inte!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Johan: Ja, det kanske du skulle ha rätt i =P

    Faster C: Oj Oj, ibland kan det bli tokigt =P Men nu är det fixat ;)

    SvaraRadera