tisdag, januari 13

Mycket fläng hit och dit..

Hade fotbollscup i söndags, gick okej.. 3 vinster och 2 förluster =)
Sedan var det dags att åka till Borås vid 23:30 tiden.. var på plats vid 23 och skulle hämta ut biljetterna.. men tro inte att det ska vara enkelt eller.. näe.. biljettautomaten funkade inte så jag kunde inte ta ut biljetterna.. fick hoppa på tåget och fråga hur jag skulle göra, men det ordnade sig tillslut.. men biljetten fick jag inte tag på då.. =P Väl framme i Borås, eller ja.. Herrljunga för att vara exakt så tänkte jag passa på att hämta biljetten då så att jag hade den tills bussresan till Borås.. det gick kanon, så jag fick biljetten utan problem.. Men sedan började det igen.. Tänkte passa på att ta ut biljetterna hem som jag skulle använda jag så att det blev gjort.. Mm.. och det gick ju bra.. eller så inte! Fyllde i koden också står det att den skrev ut biljetterna.. sedan stod det att jag skulle ta biljetterna.. tro på *** att det inte fanns någon biljett där!? Väntar en stund och tänker att den kanske är lite seg.. men näe.. inga biljetter.. och sedan kommer det upp en varnings grej också står det att tar du inte biljetterna nu så tar maskinen biljetterna istället. Jahapp tänkte jag då.. vad gör jag nu då? Som tur va' så va' kundservicen öppet så jag gick och pratade med killen som jobbade där.. tydligen hade maskinen krånglat tidigare.. så han låste upp maskinen och där låg mina biljetter.. kvar i "utskrivningskorgen", dom hade alltså inte ens blivit upptagna därifrån.. =P Men men.. sånt som kan hända.. fick ju mina biljetter iaf ;)
Juste' ja' =) Anledningen till att jag skulle ner till Borås var att ja skulle redovisa ett grupparbete vi gjort.. gick okej hoppas jag.. =P hehe..

Har träning ikväll.. får se hur det går.. har ont i ryggen och typ höften sedan cupen.. men blir förhoppningsvis bättre efter uppvärmingen ikväll =) Inte långt hem nu heller... lite mindre än 2h kvar nu.. ska bli skönt att komma hem och slippa åka ner igen.. =P
Men nu ska jag leka lite mer här vid datorn så hörs vi något senare eller så =)

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar