lördag, januari 24

Lägenhet och tavlor

Har tidigare lovat bilder på min nya lägenhet så tänkte passa på att lägga in några! =) Tar och gör det i slutet! Sedan var farfar förbi idag och jag fick 2 tavlor av honom, så dom ha ja lovat att lägga ut en bild på också! =) Men som sagt var, jag gör det sedan!
Ikväll blir det bara lugnt för mig, blir lite frukt och vatten och sängen ganska tidigt hade jag tänkt =) har cup ute på nordic imorgon så, första matchen är kl 10 mot Stöde!
Igår så spelade jag och Johan lite spel med 2 kompisar, riktigt skoj! Och jag vann faktiskt för en gång skull när vi spelade kort! =D Men en riktigt trevlig kväll blev det! =D
Men nu ska ja kolla lite på körslaget och sedan sussa! =)




/Amanda

4 kommentarer:

  1. Det där blev ju fint det, men det visste vi ju redan ;)

    SvaraRadera
  2. Tjena hej tjejen!!! Rätt smak =)nu måste man komma förbi och se hela lägenheten . Men du har lyckats bra SKIT FIN LÄGENHET .Hörs å ses snart hoppas jag =)kram från oss alla i brännbodarna

    SvaraRadera
  3. Det ser himla fint ut, verkligen.

    Men du vet, jag vill se egentillverkade tavlor också!

    ;-)

    SvaraRadera
  4. Jättefin lägenhet du fått tag, hoppas du trivs med utbildningen. Din farfar har helt klart öga för fina tavlor.=)

    SvaraRadera