fredag, februari 8

Tattoo time..

Som jag tidigare berättat har jag och Mammsen varit och tatuerat oss tidigare i veckan :) vi är nöjda båda två.. trots att jag hade lite funderingar på att gå och fråga om han missat att tatuera en bit.. men kom idag fram till att den ser bra ut som den är och jag är mer än nöjd med den! :)





Mammsens tattoo =) -->





Har hittat en till tatuering jag vill göra.. men får nog vänta en månad eller två med den.. ^^ men gjord ska den bli iaf :) på handleden den här gången :)


<-- Denna som jag är sugen på ^^ söt va? =)

Så, vad ska jag hitta på i helgen då? Hmm.. ska på middag hos farmor med familjen och Johan imorgon.. MYS! :) sedan på kvällen blir det dans på folkan med faster S.. :) Woohoo :D så länge sedan jag var o dansa nu.. ska bli mycket roligt :) brukar ofta va mycket folk där.. sjukt varmt också.. men d får man väl ta :) Söndagen ska få bli Johans dag :) vara hemma hos han o mysa o kolla på ngn film kanske :) juste' ja' :D ska på cup imorgon en sväng också.. :) kolla hur våra små töser sköter sig ^^ men nu är det allt sängen som kallar.. :)

Nattinatti allihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar