fredag, februari 1

Ledig..

Har några lediga fredagar nu några veckor framöver då vi har fått tillåtelse att läsa på valfri plats.. Vi har bara en lektion på fredagar och det är svenska.. lite jobbigt faktiskt.. eftersom den är mitt på dan'.. vid ett eller ngt sådant.. :P

Men men.. i helgen då.. vad ska man hitta på då..?
Ska till Johans föräldrar idag och äta middag iaf.. :) sedan imorgon så får vi se vad som händer.. ska nog se på finalen av West end Star iaf.. :) hoppas att Nina vinner.. :)


Sedan på lördag är det dags för träning igen :) Juste' ja'.. :) har nog hittat klänningen jag ska ha på studenten nu.. :) lägger in en bild när/om jag köper den :) sedan då.. hmm.. Ska tatuera mig på torsdag.. :) spännande.. men nu orkar jag inte skriva mer.. :P

ByeBye

1 kommentar:

  1. Oj, oj, oj...lycka till, till dig och mamma när ni äntligen ska gå och märka er! Kram!

    Faster Carro

    SvaraRadera