söndag, maj 8

8/5-11

Det kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig! Sitter just nu på jobbet och slökikar lite på hockeyn, men efter det här passet jobbar jag inte förrän den 18e. Ska bli riktigt skönt med lite ledigt, att det sedan ser ut att bli bra väder gör ju inte saken sämre heller!
Det kommer bli lite träning, lite match, lite jobb med laget och äntligen lite dans också! Känns som att det var längesen sist, och det är det faktiskt kom jag på nu. Det kommer att ha gått hela 14dagar mellan gångerna jag dansat, mycket ovanligt för att vara jag!
Men i veckan blir det dans till Shake och till Highlights, kommer bli så roligt! Longing!
Dagarna kommer ägnas till att vara ute så mycket som möjligt, promenader, glass på stan och KANSKE, stort KANSKE(!) så blir det ngn jogging tur.. Känner jag mig själv rätt så blir det inte av, men jag måste verkligen! Vem vet, plötsligt händer det kanske!
Annars då.. Försöka umgås med lite kompisar ska jag också hinna med, Fia kommer ju hem imorgon så det är ett måste! Hon flyttar hem igen = LYCKA!
som sagt var, kommer bli en bra vecka! Men nu ska jag jobba lite, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar