måndag, maj 25

Skooor

Köpte nya skor idag, och jag älskar dom! Så otroligt sköna och snygga :D Sista paret i storleken tog jag också ;)

Annars då, fyllde år i Torsdags, tackibock för all uppvaktning och alla fina saker jag fick =)
Va' och kollade när Johanna tävlade igår, eller ja.. jag missade när hon tävlade men såg prisutdelningen.. =D Va' riktigt roligt att träffa henne igen, händer allt för sällan nu för tiden.. =/
Annars då.. div 4 laget har match ikväll så ska dit och kolla.. utöver det så är det plugg som gäller den här veckan =) Nu ska jag försöka få lite gjort iaf =) Hörs väl något framöver! =)
/Amanda

2 kommentarer:

  1. Jasså, du vill bli lite längre nu under sommaren :P

    SvaraRadera
  2. haha, men vadå? jag blir ju bara ca 1,72 i dom ;) det är väl ingen längd..? ;P

    SvaraRadera