tisdag, november 18

Går ju fint det här..

Har fixat med uppsägningen av lägenheten nu iaf.. =) Har jag tur blir jag av med den till sista januari =) Får hoppas på det.. Inte hört något från Nordeken än.. men borde nog höra något i veckan.. =) Hoppas jag iaf.. =P hehe.. skulle dock va' skönt att bli av med den här lägenheten i januari.. speciellt om jag lyckas få en på Nordeken.. då blir det bara 1 månad med dubbla hyror.. och det är så att det räcker och blir över.. =P

Dessutom går det piss med skolan just nu.. jag hoppas jag lyckas skrapa ihop tillräckligt med poäng så att jag får studielån och studiebidrag nästa termin också.. annars blir det inge plugg i Härnösand.. då får jag börja söka jobb för glatt livet istället.. =P men men.. det får vi lösa då.. =)

Hade träning ikväll också.. Sjukt jobbigt men ganska skoj =) får se hur det blir med träningen på torsdag.. måste bli klar med hemtentan.. och den går faktiskt före just nu.. =P Lämnade in övergångshandlingen nu iaf.. tror jag får tillbaka den på söndag =) Men nu ska jag skriva lite och sedan sussa =) Nattinatti folket! =)

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar