lördag, maj 10

Fotboll...

Ja, nu var det länge sedan igen.. fattar inte hur jag kan ha det så svårt att skriva lite då och då..?! Tar kanske 5min att knåpa ihop något vettigt man kan skriva.. men orkar man det? Näe.. och hur ansträngande är det liksom..?

Var iaf på fotboll i Lucksta igår... =) riktigt trevligt då det var sjukt fint väder.. ett plus till var ju att det blev vinst för Stöde(Johans lag) =D woohoo.. Ska nog åka och kolla på deras nästa match också.. Får hoppas på finväder då också ^^ Och en till vinst så klart!

Undra vad man ska hitta på idag då.. lär ju sluta med att jag ligger här med datorn på magen och spelar sims el. dylikt.. försökte sitta ute en stund förut.. klarar 5min sedan tycker jag det är tråkigt... =P Gick och pratade lite med hästarna här hemma iaf.. så var nog ute 10min iaf :D

Ska nog kika på Domino ikväll iaf.. längtat länge efter att se den filmen.. =D blir väl en liten recension sedan =D

CIAO!!
Keira Knightley i Domino

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar