fredag, mars 7

Bannlyst från köket..

Japp, så är det.. Johan är i köket och lagar mat och jag får inte komma in dit.. =P hehe.. han vill väl att det ska bli en överraskning vad det blir för mat.. =) får ta och lägga ut ett kort senare ikväll när jag får se vad vi ska äta.. =P =)
Ligger i soffan och läser lite jag istället då.. =P hehe.. bra bok så jag överlever =)

Let's dance ikväll.. =) Håller tummarna för att Mat-Tina ska vinna jag.. =) Ser så go' ut ^^ Så ikväll blir det chips, dipp och let's dance.. =) kanske en film också.. =) får se hur pigg vi är efter Let's dance.. =) har match imorgon så.. =) måste va pigg då =)

Var på Birsta med mamma, pappa och syrran igår.. =) skulle inte köpa ngt men ja.. blev 2par skor och en jacka iaf.. =) behövde verkligen en ny jacka.. =) och ett par av skorna har jag haft ögonen på i ett halvår tror jag =P Hittade ett par skor som jag är lite småsugen på att köpa också.. får se om dom hamnar i garderoben innan sommarn' =)

Nu ska jag lägga mig med min bok igen.. =) ciao!

Ny sko (1/2) :


Vill ha: :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar